Οι ανησυχίες είναι εύλογες, καθώς το «πείραμα» αυτό έχει επαναληφθεί στο παρελθόν, μετά από πιέσεις συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων και το αποτέλεσμα ήταν η έκρηξη του λαθρεμπορίου καυσίμων.
Εάν η κυβέρνηση επαναλάμβανε το αποτυχημένο αυτό «πείραμα» θα επιτρεπόταν στις μπάριζες να φορτώνουν στο μέγιστο της χωρητικότητας τους και να παραμένουν αγκυροβολημένες στην ευρύτερη περιοχή των λιμένων όπου δραστηριοποιούνται, χωρίς να υπάρχουν αντίστοιχες παραγγελίες πώλησης προς εξυπηρέτηση και προφανώς χωρίς δυνατότητα διαρκούς και αποτελεσματικής επιτήρησης.
εχω παει ηδη
Κάτι τέτοιο, θα δυσκολέψει σε μεγάλο βαθμό τη δυνατότητα της ΑΑΔΕ και των τελωνείων να ελέγχουν τη διάθεση του ναυτιλιακού καυσίμου, αυξάνοντας έτσι το λαθρεμπόριο.
https://aaezbbun.blogspot.com/2019/01/blog-post_94.html
Στελέχη της αγοράς καυσίμων αναρωτιούνται στη βάση αυτή ποια σκοπιμότητα ή ανάγκη θα εξυπηρετήσει η παροχή της δυνατότητας χρήσης πλωτών εφοδιαστικών ως φορολογικών αποθηκών καυσίμων.
Τα ίδια στελέχη υποστηρίζουν πως η μη αυστηρή και άμεση εφαρμογή της νομοθεσίας εισροών-εκροών στα πλωτά εφοδιαστικά μέσα, σε συνδυασμό με τη λειτουργία τους ως φορολογικών αποθηκών, αναμφισβήτητα θα συμβάλλει στην άνθηση του λαθρεμπορίου, για την οποία οι υψηλές τιμές των καυσίμων της εγχώριας αγοράς (λόγω του υψηλού ΕΦΚ και ΦΠΑ 24%) δίνουν προφανές κίνητρο.
Παράλληλα, δεν έχουν περάσει παρά 13 μήνες από την περιβαλλοντική καταστροφή με τη βύθιση του εφοδιαστικού μέσου Αγία Ζώνη εντός του Σαρωνικού, από το οποίο υπήρξε σημαντική διαρροή ναυτιλιακού καυσίμου.
Υπάρχουν οι φόβοι πως στο ενδεχόμενο που θα επιτραπεί στα πλωτά μέσα να λειτουργήσουν ως φορολογικές αποθήκες, αναπόφευκτα θα αγκυροβολούν, παρατεταμένα, στο Σαρωνικό ή και άλλες περιοχές της χώρας, αναμένοντας τις παραγγελίες προς διάθεση του προϊόντος. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πλειονότητα των πλωτών μέσων είναι μεγάλης ηλικίας, ο κίνδυνος να βιώσουμε εντός σύντομου χρονικού διαστήματος μια νέα περιβαλλοντική καταστροφή δεν απέχει πολύ.
Σε κάθε περίπτωση η χρήση των πλωτών μέσων ως φορολογικών αποθηκών θα συμβάλει στην άνθιση του λαθρεμπορίου και θα αυξήσει τον κίνδυνο περιβαλλοντικής καταστροφής από την ανεξέλεγκτη αποθήκευση καυσίμων, ενώ δεν θα συμβάλλει ούτε στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων ναυτιλιακών καυσίμων ούτε στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις ναυτιλιακές εταιρείες.
εχω παει ηδη
εχινοκοκκος φορουμ
https://xipmsieq.blogspot.com/2019/03/blog-post_73.html
No comments:
Post a Comment